Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089650368 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Iedereen die samenwerkt met andere mensen heeft met feedback te maken. Het geven en ontvangen van feedback is niet altijd even makkelijk en soms heel lastig of spannend. Feedback kan je helpen om tot betere samenwerking te komen of je eigen ontwikkeling een boost te geven. Maar wat is eigenlijk het effect van feedback op de mensen waarmee je werkt? En welke factoren maken dat feedback zin heeft en werkt, en welke niet? Oftewel, wat bepaalt de kick van feedback? En hoe kan jij je eigen feedbackfactor vergroten? - Een praktische gids voor iedereen die meer uit de samenwerking met andere mensen wil halen. - Aandacht voor succes- en faalfactoren van feedback geven en ontvangen. - Inzicht in de invloed van houding en mindset op leren en ontwikkelen. - Invloed van cultuur en omgeving op het effect van feedback. De kick van feedback is bedoeld voor zowel leidinggevenden als leidingontvangenden en tevens een interessante bron van achtergrondinformatie en onderzoek voor de HR-professional.