Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789055942824 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist niet? Hoe zorg je voor een optimale conversie op jouw website? Hoe ontwikkel en onderhoud je succesvolle social media profielen? Hoe adverteer je op Google, Facebook, LinkedIn en Twitter? Hoe bereik je mensen op hun smartphone? Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachine marketing tot en met affiliate marketing en social media marketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location based marketing komen uitgebreid aan de orde. De auteur beschrijft bovendien hoe de eigen website voor conversie en social media kan worden geoptimaliseerd. Een onmisbaar en vooral praktisch boek voor iedereen die online succes wil boeken.