Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462710559 |
Dit werkboek bij 'Online Marketing voor het MBO' bevat alle opdrachten voor de student. Er is ook een docentenversie beschikbaar.Inhoud Inleiding Introductieles - Inleiding tot Online Marketing De missie van Google en de kern van SEO Hoe optimaliseer je je website? De resultatenpagina De webpagina Zoekwoorden (keywords) Metatags Linkbuilding Content Black hat - Grey hat - White hat Local search Domeinnaam en Url Internationale sites: Geo targetting Google tools Mobile marketing Aanvulling - Verdieping en toepassing in de praktijk Extra uitwerkkaarten en hulpmiddelen