Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789027414175 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
De omzetdoelstellingen groeien elk jaar. Krabt u zich ook wel eens achter de oren hoe u deze groei moet realiseren? Persoonlijke verkoop laat zien welke stappen u kunt nemen om meer omzet te krijgen. Dit begint bij kennis over bestaande en nieuwe klanten. Wat zoeken ze? Wat willen ze? Waar zit de overlap? De volgende stap is natuurlijk het verkoopgesprek. Hoe bereidt u dat voor? U leert hoe u zorgt voor een goede interactie en hoe u het gesprek kunt sturen. Ook after sales is belangrijk: hierdoor kunt u uw relatie met een klant verstevigen. Rien Boskeljon (1958) is trainer, coach, interim- en verandermanager. Karen Wolters (1972) is tekstschrijver, taal- en communicatieadviseur.