Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013038668 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstru-ment dat direct geld opbrengt. Succesvolle ondernemingen zoals Albert Heijn, Shell, de Bijenkorf, Unilever en F. van Lanschot Bankiers hanteren vaak een relatief hoog prijs-niveau. Hogere prijzen dragen bij aan een goed rendement. In die zin is een hogere prijs pure winst. Winst die u in staat stelt te blijven investeren in de kwaliteit en de toekomst van uw onderneming. Dit is het eerste boek dat een antwoord geeft op de vraag 'Hoe verhoog ik met succes mijn prijzen, met als doel het behalen van meer winst?' En dat is opvallend in een tijd waarin vrij-wel elke ondernemer met toenemende prijsdruk wordt geconfronteerd.Als u de goedkoopste aanbieder in uw branche wilt zijn, is dit duidelijk geen boek voor u. Wel als u aan prijsdruk wilt ontkomen en het prijswapen zo weinig mogelijk wilt inzetten.In het eerste deel van dit boek worden de factoren behandeld die prijsdruk veroorzaken. In het tweede deel gaan we systematisch en stapsgewijs op weg naar hogere prijzen.Een hogere prijs is pure winst is geschreven door Jos Burgers, auteur van onder andere de bestseller 'Relatiebeheer als groeistrategie'. Het vlot leesbare boek bevat veel voorbeel-den en illustraties, en is geschreven vanuit zijn ervaring als marketingadvi-seur. Als vorm van service is in dit boek een workshop opgenomen die de lezer, na een grondige analyse van de eigen situatie, in acht stappen mee-neemt op weg naar hogere prijzen.