Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Lisa van Noorden |
---|---|
Artikelnummer: | 9789089657503 |
EAN-code: | 9789089657503 |
Het boek De Mondriaan van Marketing (ISBN:9789089657503) geschreven door Lisa van Noorden bestel je op bruna.nl! Marketeers, conceptdenkers en campagnemakers staan voortdurend voor de taak om doelgroepen te raken met buitengewoon creatieve merkcommunicatie. Die doelgroepen hebben steeds meer behoefte aan authenticiteit en beleving, en geven steeds minder om producteigenschappen. Dat vraagt om een vernieuwende wijze van communiceren. In de praktijk is het dan ook een fikse uitdaging om strategie, creativiteit en de uitvoering van een creatief concept naadloos op elkaar af te stemmen. De oplossing is de Focus-Flow-Form strategie, die in dit boek geïllustreerd wordt aan de hand van een voorbeeldcase en het creatieve proces van kunstenaars. Je ontdekt hoe je de Mondriaan van de Marketing wordt en de sleutel vindt tot effectieve samenwerking in creatieve processen. Deze ultieme gids transformeert ideeën in sprankelende communicatie-meesterwerken, en biedt een...