Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462545069 |
In mijn werk als adviseur kom ik het vaak tegen. De ervaringen lopen van geval tot geval uiteen, maar in de kern zijn de verhalen hetzelfde: het aansturen van medewerkers en het geldende HR-beleid worden geplaagd door complexiteit en tegenstrijdigheden. Althans, zo voelt dat voor de betrokkenen. Dat is jammer, want door aanpassingen van de manier van werken kunnen geweldige resultaten worden geboekt. Het vergt een andere kijk op mensen en HR, maar deze biedt wél perspectief op een toekomst met ongekende kansen, voor álle partijen. De indruk kan ontstaan alsof een grootschalige, interne revolutie moet worden doorgevoerd. Zo is het niet. Integendeel. Met een eenvoudig model, dat elementen bevat van de theorieën van Gregory Bateson, Bruce Tuckman, Daniel Bernouilli en Aristoteles wil ik managers een inzicht bieden, zodat keuzes gemakkelijker worden en resultaten sneller worden behaald. Dit boekje gaat je helpen om dit voor elkaar te krijgen. Deze uitgave is echt iets voor jou als leidinggevende die het beste uit je mensen wilt halen.