Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789044965971 |
Zo werkt social media wél! Vol succesvolle praktijkvoorbeelden van online reputatiemanagement.
Waarom zijn sommige bedrijven wel succesvol met de inzet van social media en andere niet? Wat deed KLM goed en T-Mobile fout? Wat was de rol van social media bij rampen en de revoluties in de Arabische wereld? Wat is de kracht van social media en wat kun jij daarvan leren? In haar eerste boek Meisje van de Slijterij beschreef Petra de ontwikkeling van internet en social media aan de hand van persoonlijke verhalen en voorbeelden en cases van anderen. Dit tweede boek gaat dieper in op hoe je nu eigenlijk zelf succes kunt bereiken met social media. Durf te doen is doorspekt met (bekende) verhalen die alle de kracht van social media onderstrepen.
Dit boek is voor iedereen die enthousiast (geworden) is om zelf met social media aan de slag te gaan, maar niet goed weet waar te beginnen en waar op te letten. Aan de hand van een aantal cases uit haar eigen praktijk, maar ook een groot aantal bekende gebeurtenissen, toont Petra het succes of juist het falen aan, geeft ze inzicht in bepalende factoren en biedt ze een maatschappelijke duiding. Want de kracht van online ligt offline.