Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089650993 |
We hebben er zin in! Zo dus: - Aandacht in plaats van automatismen - Positieve verbinding in plaats van negativisme - Ambitie in plaats van aanpassing - Gedrevenheid in plaats van passiviteit Zin is een gigantische, maar dikwijls onderschatte energiebron. Wanneer je er zin in hebt, ben je aandachtiger op ontwikkelingen in je omgeving. Dan ben je positiever gestemd en ga je eerder verbindingen met anderen aan. Dan ben je sneller geneigd om een zelfgekozen ambitie te verwezenlijken. En dan ga je met meer gedrevenheid aan de slag. In dit boek geen zware kost of zweverige praatjes. Naast een stevige theoretische basis bevat We hebben er zin in! een aantal eenvoudige principes om de slagkracht van je organisatie te vergroten. Een zinvolle gids voor iedereen die in beweging wil komen om beter te presteren vanuit een positieve drive! Hans van der Loo is als zelfstandig adviseur verbonden aan adviesbureau Turner en aan verandernetwerk Bindje. Hij adviseert en schrijft over visie, strategie en cultuurverandering. Geen succes zonder zin en Waar de zin verdwijnt, ontstaat leegte: mooie oneliners van Hans van der Loo! Hoe mobiliseren we deze kostbare kracht? Aan de slag met dit inspirerende boek! Willem Mastenbroek Emeritus hoogleraar Hans van der Loo weet als geen ander organisatiefactoren te ontleden die er werkelijk toe doen. Zijn boek wijst de weg uit de middelmaat van routines. Wie durft hem te volgen? Paul Verweel Hoogleraar Krajicek Chair aan de Universiteit Utrecht De belangrijkste taak van een manager is zingeving: als we weten en voelen wat de zin is van ons werk, krijgen we energie en dan gaat verder alles vanzelf. Mathieu Weggeman Hoogleraar Organisatiekunde aan de TU Eindhoven